photo-1531928351158-2f736078e0a1

Razkrivamo skrivnostno formulo za izgubo odvečnih kilogramov

Naj vam razkrijem najbolj skrivnostno, čudežno in dragoceno formulo na svetu ~ ISR, ki vam bo omogočila izgubo odvečnih kilogramov in vam omogočila, da pridobite popolno postavo (vem, da obstaja možnost, da me bo kdo spet narobe razumel in ni začutil sarkazma v mojem stavku, zato že nestrpno čakam komentarje o zavajanju ljudi in „promoviranju“ popolne postave ;-)).

Torej, najpomembnejša pravila te čudežne formule:

  • Hrane si ni potrebno zaslužiti!

  • Telovadba ni in nikoli nebi smela bit smatrana kot kazen.

  • Za to, da postaneš fit ni potrebno trpeti.

  • Vaje, ki so komplicirane ne naredijo posebnega efekta na telo.

  • Če ješ OH – je in sladkarije, ne pomeni da si slab človek.

  • Tvoje telo je tvoja skrb in od nobenega drugega. Prav tako tvoja teža.

Nisem sarkastična iz ljubega veselja, ampak nekako tako razmišlja 80% osebkov. Nekateri plačajo še ogromno denarja za osebne trenerje (seveda tiste, ki imajo največ lajkov in so najbolj popularni in seveda z bodibildersko postavo), jedilnike, online programe in prehranske dodatke. Seveda, skoraj bi pozabila… od tega je približno 70% takšnih, ki pri svoji keto dieti niti ne jedo več „normalne hrane“, temveč kupujejo še ketchap (ki ga drugače sploh ne uporabljajo) z 0 kalorijami. Vsi obroki so pripravljeni iz praškov in povsod je na veliko napisano ZERO. Niti ne več „light“ ali „low fat“, zdaj je vse ZERO. Mogoče bo pa tehtnica kdaj pokazala 0 kg.

Poskusimo tokrat drugače?

Kaj sploh pomeni kratica ISR? Ha, nič ne bo, to razkrijem na koncu.

Začni postopoma

Ena največjih napak, ki jih naredijo začetniki ali ‘povratniki’ je ta, da želijo rezultate vadbe čim prej in si izberejo vadbo, ki ji niso kos – ne po zmogljivostih, saj jim manjka kondicije – ne po interesu, saj izberejo vadbo, s katero bodo po njihovo najhitreje dosegli rezultate in ne tisto, ki jih veseli. To je idealna pot, da te vse zelo hitro mine, za nameček pa se boš počutil/a nesposobne ter dobil/a občutek, da ti nikoli ne bo uspelo. Torej postopoma in zmerno. Najpomembneje pa je, da te vadba veseli. Izberi si zabavo vadbo, ki ti je všeč in si ji kos. Pri rekreaciji boš najlažje vztrajal/a, če si boš izbral/a nekaj, kar te navdušuje in boš ob naporih bolj z veseljem stisnil/a zobe, poleg tega pa si boš tudi pri nakupu opreme ali plačilu karte lažje pogledal/a skozi prste. Ne pozabi, da gre za tvoje zdravje in dobro počutje in za to je vredno tudi kaj plačati!

Postavi si cilj

Kot vedno se vse začne v naših možganih, zato je pomembno, da točno veš, kaj želiš doseči. Pomagaj si z vizualizacijo in si predstavljaj kako bo izgledalo, ko ta cilj dosežeš. Gibanje je stvar rutine in to je pa naš cilj – Medicohealth Gym ekipe – da postane vadba nepogrešljiv del v tvojem življenju. Kot ne moreš brez npr. jutranjega tuširanja in to ti da dober občutek skozi ves dan, tako tudi osebe, ki se pravilno lotijo vadbe, ne morejo brez treninga, saj jih to razveseljuje in jim da občutek, da so nepremagljivi.

Zelo pomembno je, da je zastavljen cilj uresničljiv in da le-ta ni prezahteven, prav tako si določi časovno obdobje, v katerem ga želiš doseči in ga zapiši na papir. Bodi natančen/na in napiši, na kakšen način boš sledil/la temu cilju in kako ga boš meril/la. Če pri zapisu nisi natančen/na, se zelo lahko zgodi, da boš pozabil/la, kako moraš telovaditi in rodil se bo nov izgovor. Prek cilja boš lahko sam/a videl/la napredek, kar je najboljša motivacija na svetu.

Bodi sebičen/sebična

O tem sem že pisala – skrb zase je v osnovi večkrat manj glamurozna kot so masažice, sproščujoče kopeli, pregrešno drage kremice ali obisk frizerja. To, da spiješ dovolj vode, da izbereš polnovredno hrano namesto sladkarij, da poskrbiš, da imaš dovolj spanca, greš na sprehod namesto ležanja pred televizijo in da se osebnostno razvijaš.

Ja, skrb zase je dostikrat manj glamurozna, ni vedno lahka, ampak je precej cenejša! In ko postane tvoja dnevna rutina, je nepogrešljiva in neizogibna. Nobena draga krema za obraz ti ne bo pomagala, če ne piješ dovolj, se ne gibaš dovolj in ne ješ dovolj vitaminov. Skrb zase je spoštovanje sebe, telesa in misli in poteka vsak dan, skozi cel dan.

Družba

Velikokrat nam pri začetkih pomaga družba, pa naj bo to prijatelj ali partner, ali pa neznanci, ki so v isti skupini za vadbo, lažje je, če nas je več. Prvič zato, ker nas tolaži, ko vidimo, da se naprezajo tudi drugi, drugič pa, ker nam je pač nerodno odnehati. Trening je tudi odličen izgovor za druženje, za sprostitev, saj spoznaš ogromno novih ljudi in stkejo se pristne vezi, saj v športnih centrih, ste, oblečeni v športno opremo, vsi enaki in s podobnimi nameni – ni pomembno, kdo je direktor in kdo tajnica, vsak ima svoje cilje, namene, razloge ter sanje in vsi ste tam, da jih dosežete.

Če ti družba ne prija, izbereš osebnega trenerja, ki ti najbolj ustreza in le-ta se na individualnem treningu posvet samo tebi.

Pridobi si občinstvo

Želja po pohvali je vkoreninjena v človekovi naravi. Če si se odločil/la, da v svoje življenje vneseš gibanje in s tem velike spremembe, je povsem razumljivo, da želiš imeti okoli sebe ljudi, ki jim lahko poveš, kako ti pri tem gre in kaj se ti dogaja. Svoje dogajanje in navdušenje lahko poveš družini in prijateljem ali pa izkoristiš virtualni svet in svoje izkušnje podeliš z drugimi na blogu ali drugih spletnih straneh. Presenečen/a boš, koliko ljudi te bo z navdušenjem spodbujalo.

Dodatna motivacija

Če potrebuješ še dodatno motivacijo, jo moraš poiskati v sebi, svoje lastne načine motivacije, ki ustrezajo samo tebi. Razmisli, zakaj želiš v svojem življenju spremembo, kaj ti je pri tem pomembno in kakšni so tvoji cilji. Bodi pogumen/na in strpen/na, le tako boš dosegel/la svoj uspeh, hkrati pa dnevno miganje spremenil/a v navado.

In kaj torej pomeni kratica ISR??? IMEJ SE RAD!

Zato se ne boj začetka in naslednjič, ko se spet lotiš, prosi za pomoč ali se obrni na strokovnjaka. Resnično dobri osebni trenerji in prehranski svetovalci imajo goro izkušenj s „popravljanjem napak“ za drugimi trenerji, napak „samoukov“, ki vse informacije najdejo na spletu, ko niti ne moreš več vedeti, kaj drži in kaj ne (no, kakšne stvari so tudi na prvi pogled logične in povsem nemogoče, pa jih ljudje vzamejo za svete). Beri, investiraj v trenerja, investiraj vase. Vprašaj strokovnjake in prosi za pomoč. Naredi DNK analizo, da vidiš, kakšne genetske predispozicije imaš in čemu se moraš izogibati. Investicija vase je najboljša investicija – to si zapomni, ne objav, da je tek prepovedan za hujšanje (naprimer). In ne kaznuj svojega telesa. Miganje je privilegij, zabavno je in sproščujoče.

Življenje je prekratko, da bi ga zapravljali s štetjem kalorij in odrekanjem, verjemi, da je pot do lepega in zdravega telesa lahko zelo osvobajajoča, terapevtska in veliko te nauči o sebi. Zato pa govorimo o „preobrazbi“ in „spremembi“ – vse se začne v glavi.

V Medicohealth Gym-u smo zbrali najboljše strokovnjake – osebne trenerje, kineziologe, fizioterapevte, nutricioniste, genetike in celo psihologe, ki med seboj delijo znanje in se dopolnjujejo. Naša odgovornost je, da dosežeš svoj cilj in to poslanstvo jemljemo zelo resno.

~ Anja Mušič

Delite to vsebino:

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email