exercise-with-baby-classes-nkf5rkj60gxu5jlbfjt8ls1e67t718vhibu8iy8a52

Vitalna mami – zgolj sanje ali popolnoma dosegljiv cilj?

Sinonim „Vitalna mami“ ne predstavlja popolne suhljate mlade mamice, ki pod pritiskom, da bi en mesec po porodu izgledale, kot da ne bi nikoli rodile, neprespane in izmučene trmasto vadijo in se držijo stroge diete. Ne, vitalna mami je sinonim za življenjsko moč ter sposobnost, da z več energije, okrepljenim telesom in zadovoljna sama s sabo poskrbiš kar najbolje zase in svojega malčka. Da se gibaš tako, da ohranjaš telo močno, da so tvoji hormoni uravnoteženi, da ti vadba da energijo in ne vzame. Srečna mamica je pogoj, da otrok zraste v zadovoljno, pozitivno in veselo bitje.

Trebušne mišice in napeta stegna te ne naredijo čudežno srečne veš, šteje to, kako se počutiš in ne to, koliko znakov poroda ti je ostalo. Si želiš izgubiti trebuh, super, pohvalno, nikakor pa ne za vsako ceno, za ceno zdravja in psihičnega počutja.

Kako, za vraga, pa naj najdem še čas in energijo za odhod v center in izvajam vaje, če pa nimam časa niti za umivanje las???

V Medicohealth Gym-u izvajamo program Vitalna Mami – vadba po porodu popolna v vsej svoji nepopolnosti. Imamo čudovit prostor, kamor lahko pridejo mamice telovadit in imajo svoje malčke poleg sebe, včasih spijo celo uro, včasih jokajo, se igrajo med sabo ali pa ližejo ogledalo. Naše delo je, da poskušamo mamicam olajšati vadbo po porodu in odstraniti prepreke, ki bi jih odvrnile od kvalitetne vadbe. Torej v terminih, ki jih večina najlažje obišče vadbo (ni potrebno „gnjaviti“ mame ali tašče ali klicati varuške!), dojenčki so dobrodošli, dojenje je dobrodošlo, glasba je sproščujoča, pomagamo pri nošenju otroka, da lahko mamica dokonča serijo, se skupaj smejimo in jokamo, delimo koristne nasvete (verjemi, ni isto, kot če jih iščeš na instagramu),…

Malčke vključimo v vadbeni proces in posebno pozornost namenjamo vzpostavljanju vezi ter povezanosti med tabo in otrokom.

Vadba VITALNA MAMI ne stremi samo k oblikovanju telesa, ampak deluje celostno. Pod strokovnim nadzorom trenerke boš poskrbela, da bodo tvoje mišice medeničnega dna močne in pravilno delujoče t.j. natrenirane tako, da ne boš imela težav z uhajanjem urina.

Program bo poskrbel tudi za zmanjšanje diastaze po porodu (razmik preme trebušne mišice). Med nosečnostjo in po porodu se dostikrat srečamo z bolečinami v križu in medenici. Vadba je osnovana tako, da bomo poskrbeli tudi za odpravljanje bolečin. Kako? S premišljenim treningom krepitve mišic celega telesa, z raztezanjem in sproščanjem.

Če si po porodu, bomo prvo preverili razmik diastaze, se pogovorili o morebitnih omejitvah.

Kaj je tisto, kar šteje?

Ko se rodi otrok, komaj čakaš, da izbrišeš vse znake, da si pravkar rodila in da si bila 9 mesecev noseča. Stojiš pred ogledalom vlečeš trebuh noter, poiščeš kot, pod katerim izgledaš najbolj vitka, objaviš sliko na instagramu in vsi prijatelji ti čestitajo in prejemaš komentarje: „Uaaau, saj in govorijo, saj si takšna kot, da sploh nebi rodila”. Ali te to osreči in je to potrditev, da si dosegla cilj in uspešno izbrisala vse sledi, da je v tebi zraslo novo človeško bitje? Pridružiš se stotinam žensk, mamic po porodu in ponosno kažeš svojo poporodno telo, ki ne kaže nobenih znamenj nosečnosti. Hkrati, drugim mamicam vzbujaš slabo vest, saj niso takšne kot ti, saj se jim še kar poznajo šlaufki in to en mesec ali tri, mogoče celo 1 leto ali 5 let po porodu. Te to izpopolnjuje? Ob vsem tem pa te boli križ in si utrujena? Si osamljena in se počutiš nekako tako kot vse tiste ženske, ki jim hočeš pokazati, da si ti iz jekla in da se tebe porod, nosečnost, hormoni niso niti dotaknili?

Šteje to, da se prehranjuješ tako, da napolniš svoje telo s hranili, ki ti dajo energijo in posledično nahranijo tvojega otroka.

Da se gibaš tako, da ohranjaš telo močno, da so tvoji hormoni uravnoteženi, da ti vadba da energijo in ne vzame (še enkrat!).

Da namesto svojih šlaufkov pogledaš svojega otroka in ga gledaš kako raste in kakšno lepoto je ustvarilo tvoje telo.

Da imaš prijatelje in partnerja kamor greš lahko, ko imaš slab dan.

Da je otrok zdrav.
Da lahko počneš vse brez bolečin.
Da si ponosna na to kakšna si, s šlaufi ali brez.

~ Anja Mušič

Delite to vsebino:

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email